Tisdag

Två dagar till att jobba, sen heeeelg. Som jag ser fram emot det!! Jag har verkligen haft en dålig dag idag, vet inte riktigt vad det var men humöret var då inte på topp. C valde definitivt fel dag att vara besvärlig mot mig... I vanliga fall brukar han vara enklast att hålla på gott humör, men inte idag. Aja.

Ikväll var det dags för cluster meeting och vi samlades på Eagle Rock. Som vanligt innebar mötet en massa prat om absolut ingenting fast sen gjorde vi ett quiz om New York. Gissa vem som vann? Jag! Eller ja, min grupp rättare sagt, så jag, Lena, Frederike och Julia var det. Vi vann ett sånt där roligt fodral där man kan förvara sina CD-skivor, himla gulligt av Au Pair in America att ge bort några såna! ;) Dock missade jag kvällens säsongsavslutning av Glee pga det här jäkla mötet... Lois lyckas då alltid pricka in fel dagar! 

Well well, klockan är nu 11 här borta så det är dags att sova. Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0