Onsdag

Idag har det inte hänt mycket alltså. Åkte till MVC imorse för att hämta mitt körkort (ni ska bara veta hur jäkla gött det känns att ha det klart!), sen hem för att fixa med tvätten och under tiden som maskinen kördes så chillade jag i soffan. Pratade med Lena och världens bästa Caroline på Facebook, vilken framtid vi har framför oss! Vi ska starta vår egen musikal, vi ska vara med i ESC och så ska vi alla hänga i Tyskland och i Sverige. Haha, jag älskar verkligen de där två. Två utav världens bästa tjejer. Senare blev det jobb, läxorna blev snabbt överstökade och sen kom B hem från jobbet och då smet jag upp till mitt rum. Nu har jag massa överskottsenergi och skulle gärna ge mig ut på en löprunda, men det är lite för mörkt och lite för sent för det. Hade jag varit själv hemma så okej, men nu är ju hela familjen hemma så jag får ta det imorgon. Istället lyssnar jag på musik och ska snart kolla på säsongsavslutningen av Glee :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0