2012-11-07

Gud va trött jag är. Jag var uppe till 3 inatt för att kolla på Romney's och Obama's tal, den sistnämnde kunde inte hålla sitt tal förrän strax före halv 2 då den förstnämnde vägrade ge upp trots att det var solklart att presidenten hade blivit omvald. Talen var bra, Obama's snäppet bättre vilket kan bero på att jag skulle röstat på honom om jag hade möjligheten. Kul att ha sett det live, trots att jag är trött idag. Hunden ville gå ut på promenad redan kl 9:30 så det var bara att ta på sig kläder, skor, mössa, vantar, vinterjacka... Det är med andra ord kallt idag, faktiskt så pass kallt så att det har snöat hela dagen. Ja, snö. Fy säger jag bara. Jag märkte det strax före kl 12 men det började antagligen långt innan det. Just nu ligger det massor av snö på marken och det ser inte ut att sluta än på en stund. 

Så vad har jag gjort idag då? Jag skypade med mamma, pappa & Daniel en stund, sen har jag kollat ikapp alla serier som jag har missat de senaste veckorna och lagat mat. Jo, och så har jag nästan brytit ihop pga att strömmen gick igen strax efter kl 16. Den kom dock tillbaka efter ungefär 30 minuter så det var inte så farligt, men med tanke på att jag är helt ensam och knappt hade något batteri på telefonen så kände jag mig lite sådär halvnervös... Bäst att ha en ficklampa i närheten, just in case lixom. 

Resten av kvällen kommer spenderas ungefär på samma sätt som tidigare idag; jag har fortfarande några avsnitt kvar att se. Jag tittar för tillfället på 666 Park Avenue som är himla bra, fast lite småläskig. Kanske inte det bästa för mig att se på när jag faktiskt är själv här... Men ändå. Bra är den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0