2012-11-26

Som vanligt på kvällarna loggade jag in på Facebook för en liten stund sedan och möts av meddelandet ovan. Hur fasen ska jag kunna åka härifrån när jag har vänner som skriver såna här söta saker? Folk säger alltid att det är så himla roligt att vara au pair, men de glömmer helt bort att nämna att det är förjävligt att lämna vänner och värdfamilj bakom sig i USA... 

Det var måndag idag tror jag. Eller? Jag tvättade och skrev uppsats om utseendediskriminering. Sådär lagom roligt. Sen kom A hem från skolan och hon gjorde läxor. Jag hämtade C vid bussen och han gjorde oxå läxor. A hade typ bara matte idag och C hade matte plus en story att skriva, han skrev en liten historia om en kalkon som kidnappas från en tävling och som ska tillagas enligt ett italienskt recept men som lyckas smita iväg från sin kidnappare. Den är faktiskt riktigt bra, och mina värdföräldrar älskade den. Nu ikväll har jag fortsatt med min uppsats samt lyssnat på musik och nu ska jag kolla ett nytt avsnitt av Castle. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0