2012-10-12

Detta är helt klart det bästa med min engelskakurs: snack time! Varje vecka bjuder tre personer på snacks och idag blev det cupcakes som var väldigt goda. 
 
Herregud vilken seg dag det har varit idag! Fredagar innebär skola för mig så jag måste gå upp tidigare för att hinna med att göra mig iordning innan jag börjar jobba vilket leder till att jag är otroligt trött. Idag somnade jag nästan på lektionen... Det har nog aldrig hänt förr. Efter skolan så var det dags för jobb. A hade en playdate så jag behövde bara köra henne dit och sen hämtade jag C vid bussen och vi svängde förbi biblioteket och Let's YO! innan vi hämtade hem A från playdaten. K hade precis kommit hem från jobbet när vi kom tillbaka och vi pratade om dagen, min engelskakurs (läraren är lika hemsk som förra veckan och K sa att jag antingen kan stå ut, hoppa av, prata med skolledningen eller skriva ett urkasst omdöme i slutet av kursen, det lutar nog åt det sistnämnda alternativet, haha) och kvällens middag, haha. Det blev även en snabbis till Starbucks med Franzi, har inte träffat henne på ett tag. Jag är dock så himla trött så jag åkte hem rätt tidigt... Frågan är varför jag fortfarande är vaken, om jag nu är så trött? Haha, ibland orkar jag inte med mig själv... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0