2012-10-16

Tänka sig, halva oktober har passerat nu. Ibland känns det som att tiden går jättesnabbt, andra dagar går det så himla sakta så jag nästan blir uttråkad av att tänka på det. Okej, det var en dålig jämförelse, men you get the point. 

Idag har varit en bra dag! Jag åt frukost tillsammans med C och min host dad, French Toast stod på menyn vilket jag var tvungen att prova (nej, jag har aldrig (vad jag vet) ätit denna delikatess tidigare) och att äta tillsammans med dem är ännu en sak jag var tvungen att testa. Förutom min andra morgon här i Montclair, så har jag aldrig ätit frukost tillsammans med min värdfamilj vilket faktiskt är lite småkonstigt men aja. Jag följde även med C till bussen på morgonen vilket jag inte har gjort på ett tag - han har blivit så stor så han klarar av att gå dit själv, men han frågade mig om inte jag kunde följa med honom idag så då fick det allt bli en liten promenad. Inte kan man säga nej när en liten sötnos frågar en så snällt lixom. Sen blev det häng på Starbucks med Carla och Akie - en Cinnamon Dolce Latte och massor av skvaller senare blev det hemgång. Eftermiddagen spenderades som vanligt med läxor, på kvällen var det dags för simning och presidentdebatt och nu börjar det bli dags för att sova men först måste jag bara visa er vart min värdmamma just nu befinner sig. Hon mailade mig denna bild tidigare idag. Nån som vet vart man hittar denna fantastiskt vackra båge? Jag vet, hihi. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det där var väl inte juste :O Nu blev jag ju nyfiken och hur 17 ska jag kunna googla en båge bara så där :S

2012-10-17 @ 18:29:02
Postat av: Mamma

Hej igen! Fast det skulle kunna vara i typ Kanada, eller typ var som helst i hela stora landet i väst :S

2012-10-17 @ 18:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0