2012-10-25

Det där med att berätta om Boston gick ju sådär idag... Anledningen? Jag kollade på film (Rock of Ages) och drack kaffe på Starbucks två gånger, först med Julia och Michele och sen med Rilana. Jag har upptäckt att jag har varit där alldeles för ofta det senaste; i förrgår så sa killen som gjorde mitt kaffe "here you go Emma" utan att jag hade sagt nåt till nån om vad jag hette, och idag visste han precis vad för slags kaffe jag ville ha. Ska man skratta eller ska man gråta? Min värdmamma bara skrattade åt mig när jag berättade för henne om dagens Starbucks-besök... Jag gillar mitt lilla Starbucks på Valley Road. Innan jag åker härifrån så måste jag ta kort på personalen, haha. 

På eftermiddagen bestämde A och jag att vi skulle åka och shoppa, hon har ett Halloweenparty imorgon kväll och behövde lite nya prylar. Jag köpte inget (att shoppa på arbetstid är väl inte sådär jättesmart, eller?) men hittade massor av fint som jag ville ha. Resten av kvällen blev det jobb då B skulle iväg på nån slags mattegrej på A's skola och K hade bokklubbsmöte. Nu målar jag naglarna och tänkte kolla på nya Hart of Dixie, mystorsdag med andra ord. Imorgon är det fredag, woho! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, ja da har du faktiskt varit dar alldeles for manga ganger ;) Var killen snygg da?

2012-10-26 @ 11:43:35
Postat av: Monika/Lovisa Johansson

Klickade pa fel knapp forra kommentaren... Sorry haha

Svar: Du menar killen på Starbucks? Oh yes...! Jag har varit här massa gånger bara pga honom vilket har gjort mig till en riktig coffee addict :D (på riktigt alltså, jag fungerar inte utan kaffe längre. Jag måste ha minst två koppar varje dag)
Emma

2012-10-26 @ 11:43:52
URL: http://johanssonabroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0