Snabb update

Hej på er - jag tänkte bara ge er en snabb uppdatering om Sandy. Det blåser en hel del men är sagt att bli som värst imorgon kväll, ungefär runt 10. Just nu är det väl nere vid kusten som det är absolut värst, bilderna som jag har sett därifrån på nyheterna är inte vidare kul alltså... Jag är så himla glad över att inte bo i Jersey Shore för tillfället! Skolorna är stängda imorgon och eventuellt på tisdag, K och B är hemma från jobbet måndag oc tisdag och de har stängt av kollektivtrafiken både här i NJ och i NY. Ja, vad ska man säga? Happy helloween! (Det stod så på en tidning som jag såg idag)


Kommentarer
Postat av: Monika/Lovisa Johansson

Usch! Ja blir ju sa nervos har borta, ta hand om er!! Marker av stormen i Irland ocksa - inte alls pa samma satt - men det ar sa manga flyg som ar installda att alla behover avboka/panikboka hotell. Usch, hoppas stormen forsvinner snabbt.

Svar: Jag börjar faktiskt bli lite nervös nu oxå... Hittills har det varit blåsigt men inte överdrivet mycket, men nu tar det i mer och mer och hela huset knakar och håller på. I framtiden ska jag hålla mig borta från orkaner.
Emma

2012-10-29 @ 14:08:42
URL: http://johanssonabroad.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hoppas att stormen försvinner snart!!

Svar: Jag hoppas oxå det!
Emma

2012-10-29 @ 18:08:37
Postat av: mormor

Jag hoppas att ni inte blir så hårt drabbade där du är. Här i Sverige blåser det också men givetvis inte alls så mycket som det befaras bli hos er. Håll dig inomhus för säkerhets skull. Jag läste att ni har laddat upp med vatten och allt som kan tänkas behövas. Ta väl vara på er och ha det så gott ni kan. Vi följer utvecklingen hela tiden. Kram mormor.

2012-10-29 @ 21:15:48
Postat av: Mamma

Hej på dig!

Först ska jag tacka för vykortet. Synd att du blev besviken nu när du sett fram emot resan. Hoppas Chicago blir bättre i alla fall. Fast det blir det eftersom du får träffa Caroline (el var det Friedrike ?) Kommer aldrig ihåg vem det är.

Jag har ju fått veta av pappa att allt gått bra trots Sandy. Skönt! Tack vare den lilla orkanen är vi väldigt populära helt plötsligt. Telefonen har gått varm här hemma för att alla vill höra hur det gått för dig. Helt knäppt för annars ringer det minsann aldrig annat än försäljare. Nu är väl den populariteten slut för ett tag framöver ;-)

Nu ser jag fram emot att allt kommer fungera så smått igen så du kan få in inlägget om Boston snart. Saknar dina blogginlägg.

Ha det så bra! Nu ska jag gå och tvinga Simon att stänga av filmen så vi kan sova. Höstlov är mindre bra för sömnen. I alla fall Simons.

Kram. Alla hälsar!

2012-10-30 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0