2012-09-20

Hallå där. Jag är precis hemkommen från Julia, hon fyllde år idag så vi firade med tårta, vatten (how fancy) och massa tjöt. Blev bara en kortis för mig då jag jobbade sent idag, men bättre det än ingenting alls får jag ju säga! Hade det iaf supermysigt. Resten av dagen har varit bra den oxå; mötte upp en tjej vid namn Sabine på Starbucks idag, senare joinade även Lisa och två andra, plus att Vivi och Leonie kom dit en snabb snabbis och så stannade Julia till snabbt oxå. Jag har med andra ord träffat massor av folk idag, ganska roligt! Jobbet idag var inte så fruktansvärt jobbigt, kidsen skötte sig bra med läxor och så. Nu ska jag dock sova, jobb imorgon som vanligt men sen är det helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0