Ett väldigt random inlägg

Eftersom att jag är ledig idag så har jag passat på att rensa min dator lite grann, jag hade över 1000 bilder på datorn som skulle flyttas över till den externa hårddisken. Detta ledde dock till att jag hittade massa bilder som jag helt har glömt bort att jag har tagit, och ni vet ju att sharing is caring (gud så jag älskar den frasen) så jag ville dela med mig av dem. Så ja, enjoy helt enkelt.


En bild på mig och min panter, Lakriz. Tänk att han har varit borta i drygt fyra år redan. Jag vet att folk tyckte att han var lite speciell och inte den mysigaste katten, men han var ändå min lilla älskling. Denna bild är nu min nya  skrivbordsbakgrund!

Jag har äntligen fått mitt VIP-kort på Starbucks! 

Jag och finaste bröderna på JFK den 22 augusti, dagen de kom hit. Visst var min skylt väldigt fin? Jag gjorde den faktiskt helt själv (fast A skulle egentligen hjälpt mig, men det blev inte så)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0