Min bebis

Om ni har varit inloggade på Facebook nån gång under de senaste 14 timmarna så har ni redan sett bilder på det som gömde sig i påsen från Michael Kors. Om ni inte har varit inloggade på Facebook nån gång under de senaste 14 timmarna så har ni inte sett bilder på det som gömde sig i påsen från Michael Kors. Så, here you go: en Hamilton Tote Bag i brunt läder med gulddetaljer blev det. Så.Fin. Jag är helt kär. Visst var den dyr som satan, men det är samtidigt en väska som jag vet att jag kommer använda mycket. Man får ju passa på när man befinner sig i USA, tjänar pengar och inte har några stora utgifter. Min väska har redan varit ute på äventyr; första gången igår kväll när jag var på Let's YO! med Franzi samt imorse när jag lämnade av C på skolan, tankade bilen och köpte kaffe på Starbucks. Nästa stora inköp blir en iPhone, så nu gäller det minsann att spara...

Kommentarer
Postat av: FIA

Snygg!

2012-09-24 @ 19:42:02
Postat av: Anonym

Ahhh!! Jag alskar den! :D julklapp till din fruga mojligtvis? ;)

Svar: Tack! Jag tycker himla mycket om den oxå faktiskt ;) Alltså, om du betalar, säg, 90% av priset så kan jag köpa den till dig i julklapp! ;)
Emma

2012-09-25 @ 09:28:03
Postat av: Monika/Lovisa Johansson

Och de forra va sjalvklart fran mig :P

2012-09-25 @ 09:28:31
URL: http://johanssonabroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0