På plussidan 8/2 2012

Jag fortsätter att göra min läxa (det är nog första gången på många år som jag gör en läxa så här bra, grattis till dig kära faster), idag har följande bra saker hänt:

1. Jag träffade tre au pairer, Miriam, Vera och Carina. Jag klickade väl inte riktigt med de två förstnämnda men Carina var supertrevlig! Våra värdfamiljer är som sagt väldigt nära vänner (jag vill så gärna veta hur de lärde känna varandra, så sjukt nyfiken!) så när B fick höra idag att jag hade träffat henne så blev han väldigt, väldigt glad och sa att det är superbra att jag umgås med henne, haha. Playdaten fick oxå godkänt!

2. Jag bokade in en lunchdejt med en kompis på fredag, då blir det mexikansk mat på Tinga minsann. 

3. Jag invigde min rosa klänning med svarta stjärnor. Det var lite småkallt men jag kände mig fin iaf, fast lite grann som en skolflicka oxå då jag hade en svart tröja över och klänningskragen utanpå tröjan. Men som sagt, jag trivdes i det och kände mig fin och B tyckte oxå att det var fint. Haha.

När B kom hem från jobbet var han på himla bra humör vilket även gjorde mig på gott humör så hela kvällen har varit väldigt mysig, inte helt fel. Jag har oxå lyckats fixa ett eget Netflix-konto så nu kan jag hyra film lite hur jag vill för endast $8 i månaden. Med tanke på att jag tjänar ganska mycket mer än så under en månad och att jag älskar att kolla på film så är det ganska värt det :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0