Day After Yesterday


Valley Road

Valley Road åt andra hållet

Kiel's

(Angående rubriken, jag hoppas att ni förstår att jag tänker på filmen Day After Tomorrow)

Jag trodde ärligt talat att jag skulle slippa snön i år så när K berättade att det skulle komma snö under natten så tänkte jag att vädersnubbarna säkert inte kommer ha rätt, hur ofta har de det lixom? Oj så rätt de hade. Jag vet inte exakt hur mycket snö det var, men tillräckligt iaf. Inte trodde ni väl att Montclair skulle se så annorlunda ut idag jämfört med igår? Jag kände knappt igen mig. Jag lyckades iaf hitta till Kiel's och köpte mina bussbiljetter, sen stod jag utanför och väntade på att den jäkla bussen skulle komma. 45 minuter försenad blev den, men jag lyckades iaf ta mig till NYC och har haft en superdag där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0